2015. május 13., szerda

Városba látogatás.

Sziasztook!
Előre bocsánat, hogy nem volt rész! Tényleg nagyon nagyon sok volt a dolgom. Kellett tanulnom, most meg jönnek a vizsgák is :o tényleg bocsii :c Eléggé hosszú részt akarok összehozni ugyhogy most itt van :) jó olvasást. Puszii    ;* :)
 


A farm nagyon szép. A szobám pedig a padláson van :D szó szerint. De nagyon jó , igazából semmi bajom sincs vele. A kiszolgálás is jó. És az unokatesóm... Uhh. Annyira aranyos. Azt hiszem egy kicsit tetszik. Nem is kicsit. Tudom, fura hogy valaki beleszeret az unokatesójába. Remélem hogy mégsem igaz ez.

1hét telt el mióta idejöttem. 
Bementünk ma a városba,hogy vegyünk kaját stb.. 
Város sokkal szebb volt és nagyobb, mint a farm. Magas tömbházak, óriási kirakatok, soha véget nem érő nagy bevásárló központok. Na és persze sok az autó és a füst. Sok-sok füst. Helyesbítek, rengetek sok füst.
Vásárlás után bementünk Dylannel Maggiehez. Meggie egy gyorskajálda hamburgerrel, gyrossal, hot doggal. És igen, 1 hét alatt csak ilyen kaján éltünk. Éés híztam 4 kg-ot. Tapsot nekem. :)

-Biztos, hogy megint hamburgert akarsz enni?- nevette el magát Dylan
-Aha. Ha majd megunom, szólok. - nevettem el magam és már hívtam is a pincért.
-Egy hamburger kólával, legyen szíves. -mondtam cuki kislányos mosollyal,hátha olcsóbb lesz.
- 20 font lesz.
- Mi a .... ? Ennyi egy rohadt hamburger meg egy kóla? Tegnap 10 font volt! Ez pénzkicsalás! - csattantam fel,majd felálltam a pincérrel szembe
- akkor hozzam vagy ne? nekem nincs időm! 
- Dylan?-kérdeztem,dr mire hátrafordultam nem volt már sehol. Itt hagyott,hogy üvöltözzek. Köszii. - Ne hozzon semmit se! - üvöltöttem miközben kifutottam az ajtón
Dylan egy tónál vagy valami ilyesminél állt.
- Miért hagytál ott?
Nem mindott semmit.
- Dylan!!!
- Mondanom kell valamit.
- Oké. Mondjad!
-Én......

Mikor lesz időm még hozok részt.Addig is Sziasztok! :)

                         






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése